هواپیمای شکار هم مانند دیگر هواپیماها دارای ایرکاندیش است.که هم سیستم سرمایش دارد و هم گرمایش ولی معمولآ درروی زمین سیستم سرمایش آن کار نمی کند ولی بعداز تیک آف بطور نرمال کار می کند...و چون هواپیما پرشرایز هست در ارتفاعات هم از سیستم سرمایش آن بیشتر استفاده میشود تا گرمایش.هواپیماهایی که بالای 14500 پا پرواز می کنند حتمآ باید پرشرایز باشندیعنی وقتی هواپیما در ارتفای 30000 پا پرواز میکند فشار هوا و اکسیژن هوای داخل کابین را زیر ارتفاع 10000 پا نگه میدارد.چون هر چقدر درارتفاع بالا رویم غلظت هوا و اکسیژن کم میشود بخاطر این موضوع هواپیماهایی که در ارتفاع بالا پرواز میکنند باید پرشرایز باشند.